Referenties

Wat klanten zeggen over Poort Eijk Medisch

Referenties over Poort Eijk Medisch

Nino Tsang, Tandarts

Persoonlijk en goed advies, zelfs buiten de kantoortijden om. Deze flexibiliteit is precies wat de tandheelkunde branche zoekt!

Hoe en waarom komt een klant bij PoortEijk Medisch terecht?

Wie kunnen we dit beter vragen dan één van onze klanten? In dit geval Roy Klemann, die werkt als tandarts algemeen practicus bij zowel een zelfstandige tandartsenpraktijk als bij een keten.
Roy is als ZZP’er werkzaam bij praktijken in Alkmaar en Zaandam…

Interview met Roy Klemann

Roy Klemann, Tandarts

Lekker ongedwongen, maar wel altijd klaar staan als je advies nodig hebt. Snel kunnen schakelen, goed bereikbaar en antwoord op al mijn vragen. Kortom, ik ben een tevreden klant!

Ik heb het bij beide prima naar mijn zin, maar je merkt inderdaad wel wat verschillen. Een keten is toch vaak een iets strakkere organisatie, met een duidelijke structuur en hiërarchie. Hier werken 3 tandartsen net als ik als ZZP’er, waarvan er één directeur is. Daarnaast werkt hier een heel team van
assistentes, mondhygiënisten, paropreventie etcetera.
In Zaandam, een eenmanszaak met één eigenaar, werk ik als tweede tandarts. Het team is kleiner, de lijnen zijn wat korter en het is allemaal iets minder formeel. Meer een familiebedrijf, net wat gemoedelijker. Maar wat ik al zei: bij beide kan ik prima werken.

Er komt natuurlijk best veel op je af als je voor jezelf wil beginnen. Ik vergelijk de tandartsopleiding een beetje met het halen van je rijbewijs. De vaardigheden en trucjes ken je, maar daarna ga je pas meters maken. Financiële en fiscale zaken krijg je wel wat van mee, je hoort hier en daar ook wel eens wat, maar we hebben er niet echt onderwijs in gehad.
Het is best een zoektocht naar wat er geregeld moet worden. Wat wil je? Wat voor praktijk past bij mij, hoeveel medewerkers; dat soort vragen speelden op tijdens mijn afstuderen.

Eerst met wat zelf Googelen, destijds ook op de websites van KMT en ANT en verder veel via mijn studievereniging. Tijdens seminars en lezingen presenteerden diverse fiscale partijen zich. Zo kreeg ik een beetje beeld van wat me te wachten stond. Toen de opleiding bijna klaar was, kwam het moment dat ik dacht: nu is het tijd voor wat oriënterende gesprekken. Wie gaat mijn belangen behartigen en me helpen met bijvoorbeeld de juiste verzekeringen? Dat was zo’n twee maanden voordat ik als ZZP’er startte. Ik zocht een informeel bedrijf. Niet te groot, persoonlijk contact en waar je zeker niet het gevoel hebt een nummer te zijn. Ik houd van persoonlijk en informeel. Als ik een vraag heb, wil ik niet in de wacht worden gezet en via een klantenservice worden doorverbonden.

Ja, vooral de grote bedrijven vielen best snel af en uiteindelijk was mijn keuze duidelijk. Ik had al eens contact gehad met Karssen Financieel en daar had ik een goede klik mee. Ik wil graag alles onder één dak, dus ook alle verzekeringen. Toen ik ze vroeg wie ik daar het beste voor kon benaderen,  adviseerden zij me onder andere PoortEijk. Ik hoor trouwens ook veel collega’s die dezelfde route hebben bewandeld. De mond-tot-mond reclame doet z’n werk. Hier had ik hetzelfde gevoel als bij Karssen. Lekker ongedwongen, maar wel altijd klaar staan als je advies nodig hebt. Snel kunnen schakelen, goed bereikbaar en antwoord op al mijn vragen. De app werkt zeer gemakkelijk en is voor mijn boekhouding een zeer handige tool. Ik kan gemakkelijk de bonnetjes uploaden en via het portaal van Trifact kan ik de administratie makkelijk bijhouden. Dit houdt de boekhouding zeer overzichtelijk.
Kortom, ik ben een tevreden klant!

Administratie

Verwerken en controleren van uw volledige administratie.

Jaarrekening

Een overzichtelijke jaarrekening voor uw onderneming.

Aangiften

De juiste plek voor alle fiscale aangiftes en adviestrajecten.

Advies

Antwoorden voor uw specifieke financiële vraagstukken.

Salarisadministratie

Uw salarisadministratie geheel of gedeeltelijk uit handen.

Vrijblijvende afspraak plannen